Realizacja zamówienia

1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16:00, w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą od godz. 9.00 następnego dnia roboczego.

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia i przesłanie go do sklepu na adres e-mail: biuro@melagu.pl, co umożliwi naszemu pracownikowi weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Potwierdzenie zamówienia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym poczytuje się jako zawarcie umowy zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.

3. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) wyrażone w złotych polskich (PLN). Podane ceny zawierają 2% rabat za płatność gotówką lub przelewem, oraz nie zawierają kosztów dostawy zamówionego towaru. W przypadkach gdy płatność jest realizowana za pośrednictwem innej metody płatności niż przelew, gotówka (np.: Dotpay lub PayPal) rabat jest kompensowany poprzez dopłatę do płatności.

4. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową (sklep internetowy), pocztę elektroniczną na adres sklep@melagu.pl oraz faksem.

5. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta.

6. Pozostałe elementy oferty, takie jak zawartość zestawu, koszt dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią w momencie złożenia zamówienia przez klienta. Dodatkowe koszty są widoczne dla Klienta przed złożeniem zamówienia.

7. Sklep wystawia fakturę vat lub paragon. W tym celu w formularzu zamówienia należy wpisać dokładne dane konieczne do poprawnego wystawienia dokumentu sprzedaży.

8. Sklep może odmówić realizacji zamówienia w przypadku:
      a) błędnego lub częściowego wypełnienia formularza zamówienia;
      b) jeżeli we wskazanym czasie ( 5 dni roboczych) nie zostanie uiszczony przelew w należytej wysokości;

9. Koszty przesyłki podawane są każdorazowo w „Koszyku”, a Klient informowany jest o ostatecznym koszcie zamówienia przez jego ostatecznym złożeniem.

10. Zamówienia realizowane są na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

11. W razie niemożności zrealizowania zamówienia konsumenta z tego powodu, że zamówiony towar nie jest dostępny w Sklepie, Sklep niezwłocznie, zawiadomi o tym Klienta i zwróci otrzymaną od niego tytułem płatności sumę pieniężną.

12. W wyjątkowych wypadkach, przy realizacji zamówienia na wybrane towary sklep może zażądać od klienta wpłaty zaliczki w wysokości 10-40% wartości zamówienia.

13. Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży, zmiany cen produktów i usług, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych. Jednakże, wprowadzenie ww. zmian nie narusza praw nabytych. W przypadku wprowadzenia jakichkolwiek zmian, Sklep poinformuje o tym fakcie Klientów.

14. Oferty promocyjne aktualne są do wyczerpania zapasów magazynowych i nie podlegają łączeniu.